Regulamin określa zasady uczestnictwa w XV Międzynarodowych Dniach Wina w Jaśle w dniach 28 i 29 sierpnia 2021 wystawców „winiarskich” tzn. prezentujących i sprzedających wino. Organizator XV MDW: Jasielskie Stowarzyszenie Winiarzy „Vinum Pro Cultura”, zwane dalej JSW (odpowiedzialny za organizację prezentacji winiarskiej i prezentację wystawców produktów regionalnych XV MDW).
1. Warunkiem udziału w XV MDW w Jaśle jest przesłanie drogą elektroniczną do JSW wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO (https://forms.gle/cDBSwz8BkZa7fYNz9) oraz wymienionych w zgłoszeniu materiałów niezbędnych do promocji Wystawcy, na adres: dniwina@gmail.com. Zgłoszenia udziału przyjmowane będą do wyczerpania powierzchni wystawowej, jednak nie dłużej niż do dnia 15 lipca 2021. Organizator zastrzega sobie możliwość przyjmowania zgłoszeń po terminie. Wysłanie zgłoszenia ani potwierdzenie jego przyjęcia nie jest jednoznaczne z możliwością wystawienia się. Organizator może odmówić przyjęcia zgłoszenia z przyczyn organizacyjnych lub gdy charakter sprzedawanych przez wystawcę produktów nie jest zgodny z formułą imprezy.
Plan prawidłowego przebiegu zgłoszenia Wystawcy:
- przesłanie poprzez formularz online zgłoszenia przez Wystawcę
- potwierdzenie drogą mailową otrzymania zgłoszenia przez JSW
- potwierdzenie drogą mailową udziału w imprezie przez JSW
- wniesienie przez Wystawcę opłaty za stoisko, podpisanie umowy oraz przesłanie na adres dniwina@gmail.com zdjęć do celów promocyjnych
2. Lokalizację i rozmieszczenie oraz rodzaj poszczególnych stoisk wystawienniczych określa Organizator dążąc do optymalizacji warunków technicznych na terenie imprezy.
3. Prezentacje winnic, degustacje oraz sprzedaż wina i innych artykułów możliwe są jedynie w wydzielonej i oznaczonej strefie na Rynku w Jaśle:
- 28.08.2021 r. (sobota) od godz. 10.00 do 22.00;
- 29.08.2021 r. (niedziela) od godz. 11.00 do 21.00.
Wjazd na płytę Rynku w celu rozładunku jest możliwy w sobotę, 28.08.2021 od godziny 7.30 do godz. 9.30 i w niedzielę, 29.08.2021 od godziny 8.30 do godz. 10.30.
Wystawcy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania w/w godzin. Sprzedaż i/lub niezamknięcie stoiska po godzinie 22 oraz uporczywe niestosowanie się do Regulaminu jest jednoznaczne ze złamaniem niniejszego Regulaminu oraz może być przyczyną odmowy przyjęcia zgłoszenia w roku następnym.
4. Wystawcy zobowiązani są do zachowania stoisk przez cały czas trwania XV MDW. Likwidacja stoiska przed czasem zakończenia imprezy może być́ przyczyną odmowy przyjęcia zgłoszenia w roku następnym oraz skutkować nałożeniem przez JSW kary w wysokości opłaty za stoisko.
5. Organizator zapewni Wystawcy:
a) zadaszone stoisko, tj. drewniany pawilon wystawienniczy o wymiarach około 2 x 3 m lub namiot;
b) dostęp do energii elektrycznej (gniazdo 230V + oświetlenie pawilonu); uwaga: należy zgłosić zapotrzebowanie na energię elektryczną – patrz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY).
c) podstawowe wyposażenie (stolik, dwa krzesełka),
d) lód do chłodzenia wina do degustacji w ilości 4 kg/dzień zapewnia Organizator. W razie
zapotrzebowania na większość ilość lodu, prosimy o organizację we własnym zakresie.
6. Wystrój stoiska oraz wszelkie dodatkowe wyposażenie zapewnia Wystawca we własnym zakresie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za elementy zabudowy i eksponaty Wystawcy. Za wszelkie rzeczy pozostawione na stoisku w trakcie XV MDW i po ich zakończeniu odpowiada wyłącznie Wystawca.
7. W przypadku prezentacji przez Wystawcę innego asortymentu niż zadeklarowane w formularzu, JSW zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa Wystawcy w imprezie. A Wystawca zobowiązuje się do bezwzględnego opuszczenia terenu imprezy.
8. Wystawca zobowiązuje się do przygotowania ekspozycji w sposób niezagrażający bezpieczeństwu życia i zdrowia zwiedzających a także do umieszczenia cen swoich produktów w widocznym miejscu.
9. Wystawca ma prawo do eksponowania i reklamowania swoich wyrobów i usług tylko na swoim stanowisku. Działania promocyjne nie mogą utrudniać lub uniemożliwiać działalności innych wystawców oraz bezpiecznego poruszania się zwiedzających.